W nowo zmodernizowanej Promenadzie poczujemy się jak na mediolańskich ulicach. Tym razem to zasługa nie tylko inspirowanego nimi wystroju, ale też nowych marek, które w maju zawitają do tego nowoczesnego centrum handlowego na warszawskiej Pradze. Już wkrótce klienci udadzą się na zakupy do salonów Intimissimi Uomo, Falconeri i Nina Basco.
Niedawno cała Warszawa hucznie świętowała otwarcie całkiem nowego skrzydła Promenady – tylko w pierwszy weekend odwiedziło ją wtedy aż 150 000 osób! W centrum pojawiło się wiele znanych, zagranicznych marek, ale to wciąż nie koniec niespodzianek. W maju temperatura wzrośnie ze względu na wiosenną aurę, ale też włoski klimat, jakiego dostarczą otwarcia kolejnych sklepów.
Pierwszy z nich już można odwiedzić – to salon Nina Basco, która choć jest polską marką, obuwie ze swojej oferty produkuje właśnie we Włoszech. Buty Nina Basco stworzono dla kobiet ceniących styl i elegancję, ale przede wszystkim jakość wykonania oraz wygodę. Nowo otwarty sklep w Promenadzie tej wyjątkowej i wielokrotnie nagradzanej marki, jest dopiero czwartym, choć z pewnością nie ostatnim lokalem w Polsce.
Od dziś, klienci praskiego centrum mogą skorzystać z szerokiego wyboru bielizny dla mężczyzn Intimissimi Uomo, wykonanej z najwyższej jakości tkanin. To zupełnie nowy koncept znanej na całym świecie Calzedonia Group oraz jej siostrzanej marki odzieżowej z ofertą skierowaną zarówno dla kobiet, jak i mężczyzn, w dodatku na każdą możliwą okazję i pogodę – Falconeri. Wszystko stworzone z naturalnych włókien i wysokogatunkowej dzianiny kaszmirowej, czyli znaku rozpoznawczego grupy Calzedonia.
Promenada zadbała o to, by zarówno klienci marek premium, jak i ci stawiający na rozpoznawalne, przystępne cenowo sklepy, mieli poczucie, że oferta zaspokaja wszystkie ich potrzeby. Dlatego już pod koniec zeszłego roku w galerii pojawił się pierwszy w stolicy salon BOSS w nowym koncepcie Pre BOSSed oraz pierwszy po prawej stronie Wisły dwupoziomowy salon Peek&Cloppenburg. Swój lokal otworzyła także marka Wólczanka, oferując szerszy asortyment w większej przestrzeni, wzbogacony o specjalną przestrzeń, gdzie można stworzyć stylowy total look dla Niej i dla Niego. Crocs i Vision Express również zaprezentowały się w nowych odsłonach. Głównym założeniem salonu z kultowym, wygodnym obuwiem jest taki dobór mebli i koloru ścian, aby buty grały główną rolę i wypełniały kolorem całe wnętrze. Natomiast salon Vision Express postawił na nowoczesną i elegancką stylizację eksponującą szeroką ofertę opraw i okularów przeciwsłonecznych, w tym także światowych marek. Ofertę Promenady wzbogaciła także hiszpańska firma biżuteryjna – Tous – otwierając butik w koncepcie sprowadzonym prosto z Madrytu. Na przestrzeni całego salonu znajdują się audiowizualne standy, które mają pomóc klientom w odkrywaniu asortymentu na własny sposób. Innowacją marki jest także odejście od tradycyjnej koncepcji kasy fiskalnej.
Najlepsze materiały, włoska precyzja i świeżo zmodernizowane, prawdopodobnie najładniejsze w stolicy centrum handlowe tworzą idealne połączenie. Warto odwiedzić Promenadę w maju, aby przekonać się o tym na własne oczy.
Więcej informacji na stronie https://warszawa.promenada.com/
Link do strony artykułu: https://wwwww.wirtualnemedia.pl/centrum-prasowe/artykul/promenada-po-wlosku-jeszcze-bogatsza-oferta-po-prawej-stronie-wisly